Table of Contents Table of Contents
Previous Page  113 / 139 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 113 / 139 Next Page
Page Background

Knjiga proizvoda i uputstva za upotrebu

47

103. HP Sredstvo za zaptivanje

rash.sis.motora nove Gen.

104. Čistač sistema za hlađenje

motora

Mesta upotrebe

Mesta upotrebe

Uputstvo za upotrebu

Uputstvo za upotrebu

Svojstva i način delovanja

Svojstva i način delovanja

Zaptiva mikroporozna mesta i otvore

do 0,1 mm, kod mikropropusnih mesta

na duhtungu glave cilindra i priključaka

creva. Obezbeđuje zaptivenost sistema i

sprečava gubitke rashladne tečnosti u sistemu

usled isparavanja. Preventiva kod svake

izmene rashladne tečnosti. Primenljivo kod

zatvorenih Sistema hlađenja. Pogodno za sva

uobičajena sredstva za zaštitu od smrzavanja

i rashladne tečnosti. Zaptiva pukotine do

maks. 0,1 mm. Filteri za odvajanje nečistoća

se ne začepljuju. Može se koristiti kao

preventive prilikom svake izmene rashladne

tečnosti. Zaptivno delovanje pomoću

mikrofinih, sintetičkih čestica

Agregatno stanje:

Tečnost

Boja:

Plava

Miris:

Karakterističan

Eksplozivnost:

Ne

PH vrednost:

9 (nerazređen)

Svojstva oksidacije:

Ne

Otpornost na vodu:

Rastvorljiv

Uklanja naslage u sistemu za hlađenje i čisti

ga od nečistoća. Čistač sistema za hlađenje

se takođe može koristiti kao preventivna

mera pre svake promene rashladne tečnosti.

Sredstvo nije pogodno za upotrebu u

svakodnevnom radu vozila. Uklanja koroziju

i talog u kružnom toku hladnjaka. Očišćeni

sistem hlađenja uvećava efikasnost motora.

Rastvara ostatke kamenca. Nova rashladna

tečnost je zaštićena od ostataka prljavštine.

Kompatibilnost sa srodnim rashladnim

tečnostima. Kompatibilan sa svim materijalima

koji se koriste u proizvodnji hladnjaka.

Agregatno stanje:

Tečnost

Boja:

Bezbojna

Miris:

Neagresivan - blag

PH vrednost:

9,8 – 11,4

Gustina:

1,023 g/ml

Otpornost na vodu:

Rastvorljiv

Samozapaljivost:

Ne

Svojstva oksidacije:

Ne

Sredstvo sipati direktno u rashladnu tečnost

u sistemu kad je motor zagrejan. Sipati u

ekspanzioni sud samo ukoliko kroz njega

protiče rashladna tečnost. Posle toga ostaviti

motor da radi najmanje 10 minuta, dok

se termostat ne otvori i grejanje ne počne

normalno da radi. Nakon toga isključiti

motor, ponovo prekontrolisati rashladnu

tečnost i po potrebi dopuniti. Sadržaj kantice

je dovoljan za 10 lit rashladne tečnosti.

Za saniranje neispravnosti i umanjene

efikasnosti rashladnog sistema, prilikom

popravke hladnjaka ili drugih delova

sistema za hlađenje. Sadržaj boce dodati u

rashladnu tečnost. Otvoriti ventile grejanja

unutrašnjeg prostora vozila. Ostaviti motor

da radi pri radnoj temperaturi oko 30

minuta. Talog koji se pomoću sredstva

za čišćenje hladnjaka rastvori, mora se

obavezno dobro isprati vodom. Postupak

ispiranja se odvija bez skidanja termostata.

Preporučuje se da se uljem nagriženi

delovi poput posude za izjednačavanje i

creva za vodu zamene. Nakon čišćenja

ponovo napuniti rashladni sistem, a zatim

ga odzračiti i ispitati nepropusnost. 250 ml

dovoljno je za 10 litara, 1000 ml dovoljno

je za 40 litara rashladne tečnosti.

Održavanje voznog parka (Vol. I; str.

42-43);

Održavanje voznog parka (Vol. I; str.

42-43);

Upozorenje!

Uobičajena sredstva za zaptivanje

hladnjaka ne smeju se upotrebljavati

kod rashladnih sistema sa hladnjakom

sa unakrsnim tokom, jer tada dolazi do

začepljenja delova hladnjaka, što uzrokuje

prekid rada dela hladnjaka koji može

izazvati kvar na motoru.

Visokoefikasno sredstvo za zaštitu

rashladnih sistemauvozilima

novijegeneracije sahladnjakomsa

unakrsnimtokom

Primenjljivokod svih tipovamotora sa

sitemomzahlađenje

Opis

Art.-Nr.

150 ml

5861500150

1/12

Opis

Art.-Nr.

250 ml

5861510250

1/12

1000 ml

5861510001

1

105. Sprej za kočione pločice

Mesta upotrebe

Uputstvo za upotrebu

Svojstva i način delovanja

Specijalno sintetičko mazivo, bez sadržaja

metala, pogodno za ABS, ASR i ESP sisteme.

Zahvaljujući odličnoj postojanosti na visoki

pritisak i temperaturu do +1400°C osigurava

dugotrajno podmazivanje, zaštitu od korozije

i sprečava neugodne zvukove i škripu.

Odlične je postojanosti na prskanje vodom,

slanu vodu, razređene kiseline i baze. Ne

sadrži silikon i AOX.

Boja:

Svetlo siva

Test prskanja slanom vodom (DIN50021)

:

240h

Temperaturska postojanost:

-40°C do

+1400°C

1.

Sprej bocu pre upotrebe dobro protresti.

2.

Demontirane kočione obloge koje će se

tretirati moraju biti čiste, suve i bez korozije.

Preporučujemo upotrebu Würth montažnih

čistača, vidi temu Čišćenje i odmašćivanje

delova i površina.

3.

Sa razdaljine od 10-20 cm naprskati

sredstvo na zadnju stranu disk frikcionih

pločica.

Održavanje voznog parka (Vol. I; str.

44-45);

Upozorenje!

Ne nanositi na obložene strane i na radne

strane kočione disk ploče i unutrašnju

stranu kočionog doboša. Sredstvo iz

sprej boce ne izlagati temperature iznad

+50°C. Skladištiti pri temperaturi od +8°C

do +21°C. Obratiti pažnju na oznake

opasnosti. Koristiti odgovarajuće zaštitne

rukavice i maske.

Pastapostojananavisoku

temperaturu i pritisak, bez sadržaja

metala, za zaštitudelovakočnica

Opis

Art.-Nr.

300 ml

0893816

1/12