Wurth Srbija je u potrazi za Junior Category Manager-om. Osoba na ovoj poziciji će biti zadužena za širok opseg aktivnosti, počevši od istraživanja i analize tržišta, uvođenja novih artikala i analize dobavljača, kreiranja cenovne politike, do promocije atrikala. Od presudne važnosti nam je da kandidati za ovu poziciju imaju komercijalni mindset; da razumeju tržišne, marketinške i prodajne principe. Takođe, važna nam je analitičnost, svestranost i jako dobre prezentacione veštine. Očekujemo osobu tehničkog obrazovnog profila, sa radnim iskustvom u komercijalnom okruženju. S druge strane, imajući u vidu složenost našeg poslovanja, spremni smo da novu koleginicu/kolegu maksimalno podržimo na putu do pune samostalnosti pri obavljanju navedenih aktivnosti.
VAŠ DOPRINOS / VAŠE DUŽNOSTI:
• Istraživanje i analiza tržišta
• Određivanje cenovne politike i strategije proizvoda
• Prezentacije prodajnim timovima
• Analiza i praćenje ispunjenja biznis plana
• Rad sa dobavljačima, posete sajmovima i tsl.
• Definisanje marketinških aktivnosti brendiranja, promocija i akcija.
VAŠ PROFIL:
• Završen fakultet (Tehnički fakultet, Ekonomski fakultet ili FON)
• Formalno tehničko znanje (ili iskustveno znanje o tehničkim proizvodima) poželjno
• Razvijene analitičke i prezentacione sposobnosti
• Razvijeno komercijalno razumevanje poslovanja
• Poznavanje engleskog jezika, minumum B2 nivo
• Poznavanje rada u Excelu
• Vozačka dozvola B kategorije
MI NUDIMO:
• Poslovno okruženje koje je usmereno na inovacije i postignuće
• Autonomiju, prostor za izražavanje i realizaciju tvojih ideja
• Interne obuke (u okviru našeg Trening centra kao i korišćenje e-learning platforme) i eksterne obuke
• Vrlo atraktivan kompenzacioni paket
• Fleksibilno radno vreme (od 08:00 - 09:00 do 16:00 – 17:00)
• Dodatni dani godišnjeg odmora
• Vrhunski ketering
KO SMO MI:
Mi smo deo međunarodne Wurth grupe koja broji više od 85.000 zaposlenih u preko 80 zemalja širom sveta. Bavimo se prodajom i u svom asortimanu imamo preko 125.000 različitih artikala namenjenih profesionalnim kupcima iz oblasti proizvodnje, montaže i instalacija. U Srbiji smo prisutni od 1996. godine, gde poslujemo sa gotovo 20.000 aktivnih klijenata. Omnichannel pristup klijentima ostvarujemo kroz terensku, telefonsku prodaju, mrežu naših veleprodajnih objekata Pick&Go i eShop. Kreiramo i unapređujemo jedinstveni customer expirience pod sloganom: „Svakom kupcu njegov Wurth“.
Odeljenje: Marketing
Lokacija: Beograd