Podrška i servis

Našim kupcima smo na raspolaganju u slučaju kada su im potrebna uputstva za upotrebu, atesti i druga tehnička dokumentacija, kao i kad im je neophodna popravka uređaja zbog redovnog habanja, nabavka rezervnih delova...

NASTAVITE

Tehnička
dokumentacija

Za naše kupce obezbedili smo MSDS dokumentaciju, liste o sastavu deterdženata, uputstva za upotrebu uređaja, ateste...

Saznajte više

GARANCIJA I
POPRAVKA

Svi proizvodi iz Wurth asortimana imaju odgovarajuću garanciju, obezbeđen servis i rezervne delove u garantnom i zakonskom vangarantnom roku

SAZNAJTE VIŠE

Pick&Go
objekti

Wurth prodajni centri su vam na raspolaganju kad imate potrebu za dodatnim alatom, priborom ili repromaterijalom, ili proizvode želite da preuzmete sami

saznajte više

NAJČEŠĆA
PITANJA

U pitanjima i odgovorima koji slede, kupci Wurth proizvoda će pronaći najvažnije informacije o garantnim uslovima, naručivanju i isporuci proizvoda, popravci uređaja...

Kakvi uslovi garancije važe za Wurth proizvode?

Svi proizvodi u Wurth asortimanu poseduju odgovarajuću garanciju koja je u skladu sa namenom i kvalitetom proizvoda, a na prvom mestu u skladu sa svim zakonskim propisima. Proizvodi namenjeni profesionalnoj upotrebi poseduju garanciju u trajanju do 3 godine. Proizvodi namenjeni polu-profesionalnoj i hobi upotrebi, kao i proizvodi kupljeni kod naših distributera, poseduju garanciju u trajanju do 2 godine.

Šta da uradim ako mi se Wurth proizvod pokvari?

Ukoliko proizvod ima važeću garanciju i do kvara nije došlo usled neadekvatnog načina upotrebe proizvoda, a kupili ste ga direktno od nas - obratite se našem predstavniku prodaje s kojim redovno sarađujete. Ako proizvod niste kupili direktno od nas - obratite se prodajnom mestu na kojem ste proizvod nabavili. U slučaju da je garantni rok istekao ili je kvar nastao zbog neadekvatnog načina upotrebe proizvoda – kontaktirajte specijalizovan servis.

Kada će mi Wurth dostaviti kupljene proizvode?

U domenu isporuke, Wurth ima uspostavljeno partnerstvo s dostavnom službom City Express. Proizvodi koje naši kupci poruče a ima ih na lageru, na dogovorenu adresu dolaze u roku od 24 časa. Isporuka se vrši radnim danima i subotom.

Wurth proizvodi su mi potrebni danas. Šta da radim?

U Pick & Go objektima na raspolaganju je velik broj najtraženijih artikala. Kontaktirajte Pick & Go najbliži vama i raspitajte se da li u njemu možete preuzeti proizvod koji vam je potreban.

Gde mogu da kupim Wurth proizvode?

Proizvode iz naše ponude, direktno od nas mogu kupiti samo druga pravna lica. Osim naših predstavnika prodaje koji kupce obilaze na terenu, na raspolaganju vam je i naša telefonska prodaja, kao i Pick & Go objekti u kojima odabrane artikle možete videti i isprobati.

Fizička lica, proizvode iz Wurth asortimana mogu pronaći u Pick & Go objektima, kao i u velikom broju maloprodaja širom Srbije.

Kako da postanem Wurth kupac?

Ukoliko želite da u svom radu koristite naše proizvode i imate pravno lice registrovano pri APR, obratite nam se putem kontakt formulara i naš predstavnik prodaje će vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.

Šta da radim ako mi je isporučeno manje/više robe ili oštećena roba?

Ukoliko roba koju ste primili po broju i stanju ne odgovara onome što ste poručili, kontaktirate našeg predstavnika prodaje s kojim redovno sarađujete.

Gde mogu da preuzmem tehničku dokumentaciju?

Sa našeg sajta možete odmah preuzeti bezbednosne listove za naše hemijske artikle, liste o sastavu deterdženata, uputstva za upotrebu pojedinih artikala i ateste.

Kontaktirajte podršku za kupce

Ukoliko u najčešćim pitanjima niste našli odgovor koji vam je bio potreban, pošaljite nam poruku i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku