Mi u Wurth-u smo radoznali, dinamični i uvek pokrećemo nove projekte. Maštoviti smo i hrabri u iznalaženju najkvalitetnijih rešenja za naše klijente i za nas. Posvećeni smo poslu i usmereni na ostvarivanje postavljenih ciljeva. Verujemo da autonomija u radu proizvodi kreativnost i obezbeđuje prostor za realzaciju ličnih ideja. Mi se vodimo principom: „Što veći uspeh – to veća sloboda“
Ako delimo iste vrednosti i ako želiš nove izazove i profesionalni rast u oblasti eBusiness-a – imamo pravu priliku za tebe!
Tvoja zaduženja će biti:
- Prikupljanje informacije od zaposlenih radi razumevanja potreba svih odeljenja i organizacije kao celine, a u cilju usavršavanja alata koji se koriste
- Davanje preciznih i realnih povratnih informacija svim interesnim stranama, a vezano za njihove zahteve i potrebe
- Aktivno korišćenje različitih alata za unos i praćenje svojih zadataka
- Učestvovanje u kreiranju projektnih zadataka
- Kreiranje zadataka i definisanje prioriteta za određene projekte razvojnim timovima
- Kontinualno praćenje taskova i rokova
- Dokumentovanje svih procesa
- Praćenje razvoja novih sistema i održavanje postojećih
- Održavanje dobre komunikacije između svih interesnih strana i razvojnih timova
- Testiranje implementiranih zahteva i promena, obezbeđujući da su zahtevi interesnih strana sprovedeni u skladu sa definisanim projektnim zadatkom
- Izrada tehničke dokumentacije, korisničkih uputstava i procedura; organizovanje i pružanje obuka
Potrebno da poseduješ:
- Bachelor ili Master diplomu
- Minimum godinu dana relevantnog radnog iskustva (u oblasti eCommerce-a i/ili IT-a)
- Odlično poznavanje engleskog jezika (B2 nivo)
- Bazično znanje tehničkog aspekta eCommerce platformi. Prednost iskustvo u radu sa sledećim platformama: nopCommerce, Magento, Shopify, WooCommerce
- Iskustvo u kreiranju Customer Journey-a; UI/UX
- Bazično iskustvo u pružanju korisničke podrške pri korišćenju eBusiness platformi i/ili prodajnih aplikacija
- Bazično poznavanje Google Analytics
- Odlične komunikacione, prezentacione i organizacione veštine
- Iskustvo u radu sa top menadžmentom (C-level)
- Prethodno iskustvo u radu sa međufunkcionalnim timovima (cross-functional teams)
Mi ćemo ti pružiti:
- Poslovno okruženje koje je usmereno na inovacije i postignuće
- Autonomiju, prostor za izražavanje i realizaciju tvojih ideja
- Interne obuke (u okviru našeg Trening centra kao i korišćenje e-learning platforme) i eksterne obuke
- Vrlo atraktivan kompenzacioni paket
- Fleksibilni početak radnog vremena (08:00 – 09:00)
- Dodatni dani godišnjeg odmora
- Bonus za preporuke (referral fee)
- Vrhunski ketering
Odeljenje: Ecommerce
Lokacija: Beograd