e-Business Product Manager

NASTAVITE

Mi u Wurth-u smo radoznali, dinamični i uvek pokrećemo nove projekte. Maštoviti smo i hrabri u iznalaženju najkvalitetnijih rešenja za naše klijente i za nas. Posvećeni smo poslu i usmereni na ostvarivanje postavljenih ciljeva. Verujemo da autonomija u radu proizvodi kreativnost i obezbeđuje prostor za realzaciju ličnih ideja. Mi se vodimo principom: „Što veći uspeh – to veća sloboda

Ako delimo iste vrednosti i ako želiš nove izazove i profesionalni rast u oblasti eBusiness-a – imamo pravu priliku za tebe!



Tvoja zaduženja će biti:

  • Definisanje strategije razvoja eBusiness platformi (eShop & eProcurement)
  • Izrada razvojnog plana i praćenje zadataka
  • Analiza poslovnih potreba i izrada funkcionalne specifikacije za interne aplikacije (sales force applications)
  • Prioritizacija razvoja novih funkcionalnosti u skladu sa strategijom kompanije; praćenje napretka taskova i rokova
  • Predlaganje procesnih unapređenja u cilju poboljšanja korisničkog iskustva eBusiness platformi i internih aplikacija
  • Saradnja sa eksternim partnerima zaduženim za razvoj pomenutih sistema/platformi, kao i partnerima zaduženim za razvoj ERP
  • User tasting novih funkcionalnosti
  • Promocija novih rešenja unutar kompanije
  • Edukacija korisnika – obuka o novim funkcionalnostima
  • Promocija eBusiness platformi kod naših kupaca


Potrebno da poseduješ:

  • Diplomu iz Business-a, Management-a, Marketing-a, ili IT-a
  • Minimum 2 godine relevantnog iskustva (Product Manager, eCommerce Manager, Project Manager ili slično)
  • Odlično poznavanje engleskog jezika (B2 nivo)
  • Bazično znanje tehničkog aspekta eCommerce platformi. Prednost iskustvo u radu sa platformama: nopCommerce, Magento, Shopify, WooCommerce
  • Iskustvo u kreiranju Customer Journey-a; UI/UX
  • Bazično iskustvo u pružanju korisničke podrške pri korišćenju eBusiness platformi i/ili prodajnih aplikacija
  • Odlično poznavanje Google Analytics
  • Odlične komunikacione, prezentacione i organizacione veštine
  • Iskustvo u radu sa top menadžmentom (C-level)
  • Prethodno iskustvo u radu sa međufunkcionalnim timovima (cross-functional teams)



Mi ćemo ti pružiti:

  • Poslovno okruženje koje je usmereno na inovacije i postignuće
  • Autonomiju, prostor za izražavanje i realizaciju tvojih ideja
  • Interne obuke (u okviru našeg Trening centra kao i korišćenje e-learning platforme) i eksterne obuke
  • Vrlo atraktivan kompenzacioni paket
  • Fleksibilni početak radnog vremena (08:00 – 09:00)
  • Dodatni dani godišnjeg odmora
  • Bonus za preporuke (referral fee)
  • Vrhunski ketering

Odeljenje: Ecommerce

Lokacija: Beograd

Prijavite se