Mi u Wurth-u smo radoznali, dinamični i uvek pokrećemo nove projekte. Maštoviti smo i hrabri u iznalaženju najkvalitetnijih rešenja za naše klijente i za nas. Posvećeni smo poslu i usmereni na ostvarivanje postavljenih ciljeva. Verujemo da autonomija u radu proizvodi kreativnost i obezbeđuje prostor za realzaciju ličnih ideja. Mi se vodimo principom: „Što veći uspeh – to veća sloboda“
Ako delimo iste vrednosti i ako želiš nove izazove i profesionalni rast u oblasti eBusiness-a – imamo pravu priliku za tebe!
Tvoja zaduženja će biti:
- Definisanje strategije razvoja eBusiness platformi (eShop & eProcurement)
- Izrada razvojnog plana i praćenje zadataka
- Analiza poslovnih potreba i izrada funkcionalne specifikacije za interne aplikacije (sales force applications)
- Prioritizacija razvoja novih funkcionalnosti u skladu sa strategijom kompanije; praćenje napretka taskova i rokova
- Predlaganje procesnih unapređenja u cilju poboljšanja korisničkog iskustva eBusiness platformi i internih aplikacija
- Saradnja sa eksternim partnerima zaduženim za razvoj pomenutih sistema/platformi, kao i partnerima zaduženim za razvoj ERP
- User tasting novih funkcionalnosti
- Promocija novih rešenja unutar kompanije
- Edukacija korisnika – obuka o novim funkcionalnostima
- Promocija eBusiness platformi kod naših kupaca
Potrebno da poseduješ:
- Diplomu iz Business-a, Management-a, Marketing-a, ili IT-a
- Minimum 2 godine relevantnog iskustva (Product Manager, eCommerce Manager, Project Manager ili slično)
- Odlično poznavanje engleskog jezika (B2 nivo)
- Bazično znanje tehničkog aspekta eCommerce platformi. Prednost iskustvo u radu sa platformama: nopCommerce, Magento, Shopify, WooCommerce
- Iskustvo u kreiranju Customer Journey-a; UI/UX
- Bazično iskustvo u pružanju korisničke podrške pri korišćenju eBusiness platformi i/ili prodajnih aplikacija
- Odlično poznavanje Google Analytics
- Odlične komunikacione, prezentacione i organizacione veštine
- Iskustvo u radu sa top menadžmentom (C-level)
- Prethodno iskustvo u radu sa međufunkcionalnim timovima (cross-functional teams)
Mi ćemo ti pružiti:
- Poslovno okruženje koje je usmereno na inovacije i postignuće
- Autonomiju, prostor za izražavanje i realizaciju tvojih ideja
- Interne obuke (u okviru našeg Trening centra kao i korišćenje e-learning platforme) i eksterne obuke
- Vrlo atraktivan kompenzacioni paket
- Fleksibilni početak radnog vremena (08:00 – 09:00)
- Dodatni dani godišnjeg odmora
- Bonus za preporuke (referral fee)
- Vrhunski ketering
Odeljenje: Ecommerce
Lokacija: Beograd